Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Ας γνωριστούμε!

Καλώς ήρθατε στη σελίδα μου! Είμαι η Μπούρα Παρασκευή, ψυχολόγος. Έχω ολοκληρώσει τις προπτυχιακές μου σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης το 2014. Κατόπιν παρακολούθησα το ετήσιο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τέλος ολοκλήρωσα με επιτυχία το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Παιδοψυχολογίας του κολλεγίου ICPS, το οποίο συνεργάζεται με το University of Central Lancashire του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ παρακολουθώ και το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Εργάζομαι τα τελευταία τρία χρόνια συστηματικά κατά κύριο λόγο με γονείς και παιδιά. Έχω εμπειρία σε παιδιά με ΔΑΔ, Μαθησιακές Δυσκολίες, Αγχώδεις Διαταραχές και Κοινωνικής Προσαρμογής, όπως επίσης και στη Συμβουλευτική Γονέων. Παράλληλα παρακολουθώ ενήλικες με διάφορες δυσκολίες προσαρμογής, συναισθηματικές κι αγχώδεις διαταραχές.
Είμαι στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου